Tema: Re: ausinės iki 100Lt.?
Autorius: spakainas
Data: 2012-05-16 08:43:34
Nu dėl komforto, tai išorinės (apgaubiančios ausis) turėtų būt
patogesnės, nes ilgą laiką prabuvus su įkištomis į ausis, tai jaučiu ir
erzint turi pradėt ir prakaituot ausies viduj ir t.t. Dabar galvoju,
kažkaip neteko nei filmuose nei realybėj užmatyt žolės pjovėjų su
įkišamom ausinėm - visi su išorinėm ;]
Nu gal nebent darytis individualias, pagal ausies formą.
p.s. čia tik mano nuomonė, gal ten viskas gerai su tais logitechais.