Tema: Re: ausinės iki 100Lt.?
Autorius: baronka
Data: 2012-05-14 12:38:16
ausinės ne prie kompo :) aš jas drošiu lauke, pvz žolė pjaunant, tai gal
geriau uždaros, slopins žoliapjovės birbimą :D o jungsiu prie ragelio

"spakainas"  wrote in message news:joq6hg$eo5$1@trimpas.omnitel.net...

O kur tu jas naudosi, kad kabelio ilgis - problema?
Ir jei visa kita tenkina, o tik kabelis per ilgas, tai gal paprasčiau jį
patrumpint? ;]

Nu jei vistiek naujų ieškosi, tai žiūrėk ką nors iš tų pačių AKG arba
sennheiser. O reik uždaro tipo ar atviro? T.y. atviro tipo už tą pačią
kainą skambės kur kas geriau, bet ir aplinkiniai viską, ką tu klausai
girdės, nu gal žemų kažkiek mažiau bus, bet vėl, neaišku prioritetai.

Kokia garso korta? Jei integruotas realtekas - tai tada geriau lik su
philipsais, nes reiks paskui ir kortą keist.

Šiaip jei labai neskubi, geriau pasidairinėk skelbimuose kokiam nors
http://gramofonas.lt/lt/klubas/skelbimai/index.php?MID=191&ID=211
Paimsi geras nenutrintas už pusę naujų kainos ir atsidžiaugt negalėsi.
va kad ir tos sennheiser:
http://gramofonas.lt/lt/klubas/skelbimai/detail.php?mess=78710