Tema: Re: Arcsoft akcija Total Media Theater 5
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-16 13:45:51
O kaip tokia situacija: perki legalų grotuvą tam, kad žiūrėtum nelegalius
filmus. Tavo atveju tai negalioja, nes turi ir legalaus turinio.

Tačiau imant eilinį LT gyventoją/LM vartotoją: jam mažių mažiausiai keista
turėtų atrodyti taip elgtis. Ir normaliau atrodo: jei jau piratauti, tai
pilnai.

Softą stengiuosi pirkti. Tad pirmiausia išbandysiu, ar man jis tinka HTPC
atveju (valdymas, integracija į tarkime MS MC ir pan.).

"Icetom"  wrote in message news:jcfa9r$5tt$1@trimpas.omnitel.net...

>kaip sakoma tokiais atvejais tegyvuoja torrentai! :)

Ne. Pagailėjimas 30 USD grotuvui, kuris reikalingas (jei žiūri BD diskus ar
jų kopijas iš HDD), mano nuomone, jau yra išsip...jimas.