Tema: Re: Arcsoft akcija Total Media Theater 5
Autorius: Icetom
Data: 2011-12-16 13:43:55
>bent jau pries 2 ar 3 metus tai tie softwariniai grotuvai buvo briedas
>totalus.

Ir tada, ir dabar TMT yra geriausią suderinamumą turintis grotuvas leidžiant
BD diskus ar jų atvaizdus iš HDD. TMT5 iš vis gana universalus grotuvas
paliko - gerai atpažįstą ir atkuria dauguma ripų, 24 fps palaikymas, kiti
labai giria jo integravimą į WMC. Jei užmesti akį į forumus, tai dauguma
vienareikšmiškai rekomenduoja būtent šį grotuvą.

>Praktiskai kiekvienam naujam BD reikedavo laukti playerio update'o...

Nežinau, kiek ką leidau viską atkūrė TMT5. Kas liečia 20th Fox naujausių BD
įrašų su filmais  - čia jau daugiau akmuo į Fox kompaniją, o ne media
grotuvų kūrėjų daržą.

>ir tai viskas strigdavo luzdavo ir pan.

Tikrai jau senokai to nebėra bent kiek aš naudoju. O štai POWERDVD grybą
pjauna iki šiol mano nuomone. Tiek staliniame su AMD GPU, tiek nešiojamame
su Nvidia GPU nesugebėjo paleisti keletos BD atvaizdų su 3D. Su TMT5 viskas
buvo kaip sakant ore!