Tema: Re: II dalis - Logitech harmony ar panašūs
Autorius: Rimas
Data: 2011-10-20 12:36:46
Bendrai paėmus - taip. Visgi geresnė duomenų bazė, bei mano galva
logiškesnis activity junginėjimas.

Čia turbūt kaip ir su apple ir kitais :) softas gal geriau išdirbtas,
ale techninės charakteristikos prastesnės, bei brangesnis :)

Kitas dalykas - man jaučiu pradės patikt tas devaisų neišjunginėjimas
pakeitus activity - o tai žmona pastoviai: neveikia tas tavo kvailas
distancinis :) Nu nepažiūri ar tikrai išjungė, įjungė, o eina iš tv į
movie nu ir prasideda, kas turi būt ON, tas OFF, kas OFF tas ON ir t.t.
O čia įjungei - nu ir veikia visą laiką viskas, kol vakare vyras grįš iš
darbo ir tvarką padarys :)