Tema: Re: II dalis - Logitech harmony ar panašūs
Autorius: Rimas
Data: 2011-10-20 12:28:46
Pirmas dalykas - o kodėl nenori pirkt pvz iš pixmanijos? Ten kažkokios
įtartinai žemos kainos logitechams. Harmony 650 pvz 207Lt + 13Lt
siuntimas. Aš ir pats galvojau iš ten harmony 700 pirkt, bet kažkaip
persigalvojau. Taip sakant norėjau išbandyt kitus vėjus :)

Kitas dalykas - aš bandžiau ant savo pirmos kartos wdtv, tai jis
įsijungia ištraukus - įkišus maitinimą, gal pas tave kitas ir taip
neveikia? Kaip tada tu jį įjungsi? :)

Nu ir paskutinis dalykas - negi jau niekas iš pažįstamų neturi wdtv? Tai
pas mane bent jau kas antras turėjo/turi :)