Tema: Re: keleneles HK3470 stiprintuvui
Autorius: Icetom
Data: 2011-10-16 12:10:49
>devetu pasitaiko retai

O kaip tu ją dėvėsi - ant peties :)? Turbūt norėjai pasakyti "naudota"?

>PS. Reikia ieskot (daug), deretis ir UK su kainomis tikrai galima zenkliai
>islosti.

Tai galioja pagrinde tik naudotai aparatūrai - tiesiog didesnė pasiūla ir
tiek. Perkant naujus gaminius, tokias pat kainas (ar net kažkiek pigiau)
gali gauti ir LT prekybos salonuose. Bent jau man taip buvo, kiek pirkau.

>Jauciu LT pirkdamas buciau dvigubai sumokejes...

Jausti, daug ką galima ...

Dėl subo laido. Kai man reikėjo, neradau ant smūgio subo laido RCL ar
kokioje ten parduotuvėje. Nuvariau į Hifipasaulį ir nusipirkau 3 m Chord
Crimson Plus (http://www.chord.co.uk/products.php?pg=107 )

Vėliau kai pažiūrėjau Lemonos ir pan. kainas, tai paaiškėjo, kad aš brandinį
gaminį pigiau nusipirkau nei neaiškų šė iš tu elektronikos parduotuvių.