Tema: Re: keleneles HK3470 stiprintuvui
Autorius: andnrk
Data: 2011-10-15 17:47:18
Dekui, butinai pasidalinsiu ispudziais. O del centro tai nezinau,
anglu parduotuve siulo nauja BXC su nuolaida uz £120 su pristatymu UK,
devetu pasitaiko retai, bet maciau eina kazkur po £80, bet gali tekt
ilgai laukt. Del RXC ar GXC - visu pirma jau kita kainu kategorija ir
ar tikrai verta? Be to kiek visur skaitau, nerekomenduoja maisyt
priekiniu ir centro del skambejimo skirtumu, ar ne taip? Ka galit
patart del subo laido?

PS. Reikia ieskot (daug), deretis ir UK su kainomis tikrai galima
zenkliai islosti. Uz nauja Yamaha 3067 mokejau £750, naujos BX1 -
£113, BX-FX- £180, 6 men naudotos idealios 10/10 BX2 - £152, 19M QED
MICRO laidas - £10.5, qed silver anniversary 2x2.4 - £14, panasonic
50g20 - £635. Jauciu LT pirkdamas buciau dvigubai sumokejes...
Be eBay.co.uk, daug skelbimu yra
http://www.avforums.com/forums/speaker-subwoofer-classified-adverts/
Siunciu visada lietuviams UK, kurie parveza i LT. Jei kam reiks
patarimu del pirkimo UK, kreipkites, padesiu ;)