Tema: Re: parekomenduokit hi-fi ausines
Autorius: omnitel
Data: 2011-08-31 18:25:49
AKG prekiauja Tamsta, duoda paklausyt ir 10proc. nuolaida visiems
paprasiusiems, bet vistiek neskubek pirkti, butinai paklausyk ivairiu
(tamstoj jos nepragrotos tik). AKG zemi dazniai nera labai galingi, bet
tikslus ir greiti, priklausomai nuo muzikos ju man tikrai pakanka. AKG
puikiai tinka dziazui, akustinei, lengvam rokeliui. Dar reikia atkreipt
demesi kad jos 50omu ir jei silpnas grotuvelis, tai neisjudins ju normaliai.
Siaip man darbe uztenka ju ir per Sansa Clip+, tik garsas beveik ant
maksimumo visada gaunasi. Stiprintuvas namie aisku pagerina reikala.
Dar AKG turi idomu toki dalykeli, kad garsas atsijungia jas nusiemus nuo
galvos. Darbe labai ptogu kai kas priena ko nors paklausti, nereikia ieskot
kur muzika stabdyt.

Jei reikia uzdaru tai pasirinkimas Lietuvoj istikro menkas. Sennheiseriai
atkrenta.
Beyerdynamic 660 nieko gero, 770 verta pabandyt. Audiotechnika anksciau
ogmina turejo, dabar nzn.

Jei tinka ir mazesnes, maziau patogios ausines tai galima ieskot
Beyerdynamic HD 25-1 II arba aiaiai tma-1
Dar yra AKG mazesni modeliukai 171, bent jau 141 mkII skamba labai gerai uz
savo kaina.

Sekmes renkantis.
O jei nusprestum ieskot in-ear tipo ausiniu tai man malonus atradimas buvo
Thinksound Rain.