Tema: Re: parekomenduokit hi-fi ausines
Autorius: omnitel
Data: 2011-08-30 19:30:31
skirtumas labai didelis, bet nei vieni denonai neverti pinigu kuriu uz juos
prasomi (isbandyta pakankamai daug)
1100 - vien isplauke, viska uzgoziantys zemi, turetu kainuoti max iki 200Lt
, patogumas puse velnio, butu geriau jei turetu veliurinius padukus.
2000 - garsas neblogas bet ausines baisiai nepatogios, sunkios, odiniai
padukai, nepatogus laidas. Man sennheiseriai, beyerdynamicai ir AKG uz
500-700Lt grojo geriau ir buvo DAUG patogesnes.

Denonus giria tik tie, kas kitu nebande paklausyt arba kas nusipirko ir nori
parduot :) beje daznai skelbimuose atsiranda

Butinai paklausyk:
AKG 701 (nori tikek, nori ne, bet joms reikia prasigrot)
AKG 271 mkII jei reikia uzdaru (mano favoritai, irgi reikia pragroti, tada
groja fantastiskai)
Sennheiser 598 ir aisku 600
Beyerdynamic DT 770, 880, 990 (man 880 is siu buvo idomiausios)
Audiotechnika ATH-M50
na ir aisku denonus tam, kad suprastum koks sh. jie