Tema: Re: kuris geriau?
Autorius: eMJei
Data: 2011-04-11 10:22:46
Tavo koloneles ganetinai nejautrios, tavo vietoje 86 db aksutikai
ieskociau kokio 2x80 W (zemesnes klases marantzas koks), matai, 3db
padidejimas tas pats kas dvigubai mazai watu (40w Rotelis su 89 db kol
gros taip pat garsiai kaip 80w stirp. su 86 db kol).

Galingesnis tai ne tik kad garsiau, bet ir geriau, lengviau "kvepuoja".

Rotel labai neblgi stiprintuvai, o ten tas Ra-04 skelbimuose isvis "no
brainer". Bet prie tavo akustikos... Zinoma garsa stiprins, viskas
gros.. bet sistema nebus subalansuota.. sprest paciam