Tema: Re: kuris geriau?
Autorius: spakainas
Data: 2011-04-09 21:49:33
> stiprintuvai irgi genda ir dega, o problematiskaiusia buna su tais kur ant
> egzotiniu tranzu pagaminti

Čia gera pastaba, nepagalvojau.

> kazkada buvau susigundes technics naudotu,
> bet gerai kad radau kas bent paklause kitam mieste, tai paaiskejo kad
> dingineja/atsirandineja 1 kanalas,
> nors pardavejo zodziais viskas ok, taip kad neapsigauk, butinai reikia
> tikrintii

Tai be abejo, prieš perkant tikrinsiu. Turėjau omeny kad neišeis
paklausyt su mano kolonėlėm, jei stiprintuvas kitam mieste.

> nurodytame kainos diapozone jausi gera pasiūlos bada -
> o 20 metu senumo A klases stipriakas (marantz, luxman ar sanui) kainuos
>   1000-2000 Lt ir konkuruos su naujais gaminiais - nekils rankos tiek moketi
> man bent jau nezuteko kantrybes sulaukti kol kas nors atsiras lietuvoje,
> teko salonu nuolaidom pasinaudoti :DDDDd

Mano biudžetas gerokai mažesnis, už 500-1000 naujo nieko gero nerasiu
kaip jau supratau. Iš esmės man tiktų ir koks savadarbis DIY, gali būt
netgi be korpuso.

> usa pasitaiko variantu   legendinį krell ksa 50 ar ksa 100 pardavime buna
> ~1000-2000 USD,
> cia gali paieskoti tikro hiendo pardavime yra :)
> http://www.audiogon.com/
> ir
> pas kanadiecius
> http://www.canuckaudiomart.com/

Man hiendo nereikia, užteks kažko paprastesnio ;] Bet dėkui už linkus,
pasidairinėsiu.