Tema: Re: Q: DIY USB DAC'as
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-09 20:08:32
On 02/09/2011 07:23 PM, Icetom wrote:

> Tai, kad nieko nepasikeitė nuo to laiko. Reikia asinchroninio USB.

nu as labai jau nesigilinau i tai, bet ka veikia 12Mhz kvarcas salia
PCM2704 ir vidinis PLL? taip pat yra vidinis buferis, apie kuri ivairus
DIY puslapiai raso kad dirba daugeliu atveju gerai net ir su pilnai
apkrautu PC procu (kai duomenys per USB pradeda veluoti).
siaip katik isparceliavau pcm2704 maketa, buvau susirinkes ant snargliu
pabandyt. su autonominiais digital/analog maitinimais skambejo tiesiog
perfect, nera ka lyginti su paprastom garso kortom. ar ten kazka realiai
pajaustum ta simtakoji 8051 pasijunges tai dar smarkiai abejoju.