Tema: Re: Q: DIY USB DAC'as
Autorius: Icetom
Data: 2011-02-09 19:23:41
>Kazhkada jau klausiau - bet kazhkaip praejo tada. Dabar sekanti
>iteracija..... :)

Tai, kad nieko nepasikeitė nuo to laiko. Reikia asinchroninio USB.

>Taigi, reikia kazhko shiek tiek grojanchio. Na, bent kad sena Technics
>patefona "apgrotu". Nes nu abo ta paklausau, tai paskui kelias dienas nuo
>Audigy, atrodo, kad ausys vata uzhkishtos. O plokshteliu tiek nera, kad
>ishtisai klausyt :(.

O kaip pajungęs prie Audigy - per analogines jungtis? Šiaip tada reiktų
pasikeisti į ASUS Xonat STX ;)

>PCM2704?

Nea - nieko gero iš jo, mano nuomone. Kiek teko girdėti variantų šiuo
pagrindu - man taip vaizdžiai tariant, tarpinis skambėjimas tarp SB Touch
analoginio ir SB Touch SPDIF :-) :(. Nors gal tavo Technics labai prastas,
tai tada gal apgrotų.
Reikia tokio: http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/tas1020b.html
http://www.ayre.com/pdf/Ayre_USB_DAC_White_Paper.pdf
Problemą matau tame, kad reikia spec. USB audio tvarkyklių I lygio (iki
24/96) arba II lygio (jei nori klausytis iki 24/192) asinchroninio USB
atveju. Todėl, turbūt paprasčiau nusipirkti kokį gamyklinį variantą, pvz.
Arcam rDAC ar pan. Dabar vis "lenda" tokių  DAC'ų su asinchroniniu USB
palaikymu (daugiau I lygio).