Tema: Re: s90f modernizacija
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-02-01 15:00:40
Jei jau kalbi apie S90 modifikavima, tai paziurek i kokias nors Gale firmos
paprasciausias koloneles iki 1000 Lt (parduotuvej), patikek, man jos groja
graziau, minksciau ir silciau. Nelygu aisku ka klausysi. Mano klausomai
muzikai tinka. Pats turiu kitokias jei ka, maniskes apie 3 kLt kainavo
(Jamo). Be abejo uz Gale graziau groja, bet kai po savuju paklausiau Gale,
buvau nustebes, kad uz tiek gali kazkas aplamai groti ir galvojau, kad iki
1000 Lt tik S90 gaunas ir kazkas ten kitko Latviu gamybos. Iki to irgi arabu
buvau pripustas, kad nera koloneliu iki 5-6 kLt. Asmeniskai laikaus tos
nuomones, kad perku uz tiek - kiek galiu sau leist, o nesivaikau berilio
aukstadazniuose, nes tada ir 10 kLt ar net 100 kLt neuzteks.
P.S. pats kazkada prikalbejau pardavejus ir Jamo pacia zemiausia serija
isbandyt ir paprasiau pajungt. Tai spardesi jie ilgai...tipo ne ta
klase...kaip cia lyginsi su tom kur po 3-4 kLt kainuoja. Ir ka manai - o gi
gai2va visiska Jamo uz 600-700 lt. Pasirode, kad jas specialiai kazkas
sugadino, kad negrotu. Tiesa tada lyginau su Jamo kur 3 kLt kainuoja.