Tema: Re: s90f modernizacija
Autorius: Spakainas
Data: 2011-01-18 16:52:07
Na bet kita vertus kai pagalvoji, už 200 Lt nelabai išeina kas nors
geriau. Aš pvz už savo S90 prieš 5 metus 190 Lt mokėjau. Dabar mačiau
irgi galima už panašiai nusipirkt. Tai kame problema? Aš vat noriu
pasikeist į kolonėles, kurios kainuoja ~1000 Lt, ir kaip supratau iš
gretimos diskusijos, tai nieko gero man už tą kilolitą neišeis. Reik
kaip min 1.7 k, nors ir tai diskutuotina, dar geriau 3.5k. O kai geriau
pagalvoji, tai be 6k nėra ko net pradėt galvot. Nu tai taip išeina kad
teks likt prie savo S90, nes biudžetas šiais laikais oij koks netamprus.