Tema: Re: denon receiveriai?
Autorius: ozzy
Data: 2011-01-03 19:31:42
As ce ant dienu paemiau pioneer VSX-LX53, svarsciau ar yamaha RX-V2067,
likau prie pioneer.

Koloneles mano 120w nominalas, 220max prie 6omu. Pajungus paprastai
pasirode lyg truksta galios, perjungus i biamp visai kitas skambesys.

On 2010.12.30 08:54, Ginciakas wrote:
> imk geriau pionieriu
>
> "mumumèik zergatronas"<zz@mumumba.zerg>  wrote in message
>> ple. kuo toliau i miska tuo daugiau medziu...
>> del vieno optical in gal nera taip baisu.. kompa galima per coax paleist..
>> bet kad is skaitmeninio saltinio i 2 zona negalima paduot tai cia dekui uz
>> pastebejima..
>> 28xx/31xx be abejo gerai butu, bet ten kainu kategorija tokia, kad turbut
>> antras stipras ir pigiau ir lanksciau gautusi..
>> gerai bent tiek, kad garso kortos analoginis isejimas ne ka blogesnis nei
>> skaitmena.. :)
>>
>> del biamp taip ir itariau, kad naudojami 2 zonos isejimai
>> praktiskai koks avr1910 kinui ir kokia rega brio butu optimalu..
>> gaunasi "kino" ir "muzikos" sistemos atskiros..
>> tik kinui tuomet pritruks soniniu koloneliu.. bet kazkaip man ju ir dabar
>> netruksta, ko negaliu pasakyt apie centrine.. :)
>>
>> 2010.12.29 21:22, Icetom raðë:
>>> ?
>>> *) Dar atkreipk dëmesá:
>>>
>>> "Q. Okay, I hooked it up just like you said, turned on Zone 2, selected a
>>> source... but no sound! Whay am I doing wrong?
>>> A. For all Denon receivers below the 280X/98X level, Zone 2 is ANALOG
>>> ONLY!!. This means your cable box hooked up with optical audio, your PS3
>>> hooked up with HDMI, etc. will NOT be output to Zone 2
>>>
>>> All is not lost, however. All you need to do is, for any source which you
>>> would like to output to Zone 2, just "double up" your connection by
>>> running a second set of analog RCA cables (red/white) from the analog
>>> outs of your source to the corresponding input on the back of the Denon."
>>>
>>> T.y. tau reiktø orientuotis á ne þemiau kaip 280x modelius normaliai
>>> garso kokybei ;)
>>>
>>> **) Taip, neklydau - bi-amping negalësi daryti nes:
>>>
>>> "Q. How do I hook up a pair of Zone 2 speakers?
>>> A. There are two ways to hook up Zone 2 speakers to your Denon AVR: