Tema: Re: pablevyzgokim - laikrodis 1000-2000 Lt ribose (kb!!!)
Autorius: rimux @ mail. com
Data: 2010-12-17 08:50:55
Labai jau neapsisprendes buvai koki laikrodi rinktis, nes labai jau skirtingo stailiaus laikrodziai tavajam sarase.
As va pavyzdziui norejau laikrodzio, kad butu mechaninis automatiskai prisisukantis, klasikinio stiliaus, apvalus ne kvadratinis,
 su odine apyranke, diametras ne daugiau 40mm, ir kad valandos butu normaliais skaiciukais pazymetos. Tai mano ziurimam kainu diapozone
inete radau gal tik 2-3 normalesnius modelius atitinkancius siuos kriterijus, is kuriu ir pasirinkau viena.