Tema: Re: pablevyzgokim - laikrodis 1000-2000 Lt ribose
Autorius: tOMZY
Data: 2010-12-15 16:21:58
Pvz., http://www.watchshop.com/mens-rotary-les-originales-chronograph-watch-gs90021-21-p99930223.html

Pirkau šitam šope (ne tą laikrodį), tai viskas tvarkoj, siunčia iš UK.
Labai patogi paieška, manau, išsirinksi. O dėl patikimumo - tiek tissot, tiek

Beje, vienas niuansas - pavaikčiojus po LT parduotuves ir pabandžius pasimatuot laikrodžius su odinėm apyrankėm, jos man visos buvo beveik per trumpos, nors nepasakyčiau, kad ranka itin stambi.