Tema: Re: Namu kinas ar pan.
Autorius: Icetom
Data: 2009-01-20 11:15:52

Siaip ar taip rinkciuosi stiprintuva su HD garso kodeku  palaikymu. Nemanau,
kad kazkas naujo bus ateinanciu 5 metus
> Nelabai suprantu tuos dalykus, reikes pasidometi daugiau.

Jei reikia 1-2 HDMI jungciu, tai uztektu, pvz. Denon AVR-1909, Yamaha
RX-V663, Marantz SR5003.

> Dar nezinau kiek, kolkas yra tik TV ir tik delioju ka cia dar pirktis ir
> jungtis.

Cia kazkas is dalyviu netaip seniai pirkosi toki batona. Gal uzvesk atskira
tema ir atrasys tau jis? Pats bandziau klausytis toki batona Topo centre,
bet buvo kazkoks levas DVD grotuvas, kuris pastoviai strigdavo:( Kiek spejau
paklausyti gal ir nieko toks dalykas. Kadangi mano kambary yra baldai is
abieju pusiu tame aukstyje kur batonas butu, nezinau ar gerai veiktu, todel
po kol kas susilaikau nuo tos minties. Yamahos batonai veikia atspindejimo
nuo sienos principu, todel rekomenduociau pirma gerai pasiskaityti naudojimo
instrukcija. Galima rasti Yamaha tinklalapyje Europiniame
(http://www.yamaha-online.de/downloadt1.php?idcat1=1&idcat2=50&lang=e&idcat3=89&idprod=1417&servicefile=owners_manual/audio/YSP_serie/YSP4000/YSP4000ENG.pdf)
.. Taip pat reiktu subwooferio prie batono. Tada kaina ne tokia ir maza
iseina. Ir labai abejoju, ar bent patenkinamai grotu muzika. Bet Yamahos
batonai geriausi yra, kiek spejau pasidometi.