Tema: Re: Namu kinas ar pan.
Autorius: Ernestas
Data: 2009-01-18 22:16:33
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gkvgeh$hh1$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> recieveris palaikytu HD garso kodekus, t.y. Dolby True HD ir DTS Master
> HD. Jei nepalaikys siu kodeku, tai toki garso takeli tiesiog pavers i
> standartini DD/DTS. Dauguma AV receiveriu nuo kazkur 1800 -1900 Lt,
> palaiko siuos HD garso kodekus. Pagal AVS foruma (zmoniu atsiliepimus)
> apie AV recieverius: Harman Kardon - gerai skamba, bet labai genda,
> Marantz- jei nori, kad gerai grotu ir muzika. Kiek pats pastebejau,
> kazkaip brangus jie. Onkyo - megsta kaisti, ir daznai turi problemu su
> HDMI suderinamumu. Denon ir Yamaha- toks viduriukas, gal kiek daugiau link

Nelabai suprantu tuos dalykus, reikes pasidometi daugiau.

> 2) Kiek aparaturos bus su HDMI jungtimis ir pan.

Dar nezinau kiek, kolkas yra tik TV ir tik delioju ka cia dar pirktis ir
jungtis.

> 3) Ar nenoretum, vietoj DVD grotuvo, geriau pasiimti BD grotuva ;) Pvz.
> Panasonic 35 modelis labai geras kaip uz 900 Lt.

imho, dar anksti man pirktis BD. Dar nera labai didelio filmu ir koncertu
pasirinkimo, veliau manau ju vis dauges, tada ir pirksiu, bus ir kaina kita
ir dar geresnis, imho :)

> 4) Tada lieka koloneles savo nuoziura ;)

teip. Va norejau paklausti ar kas girdejot ar turit Yamaha YSP serijos garso
projektorius ? Kokie atsiliepimai ? Man kas patinka kad tik viena kolonele,
kaip sakant nereikia po visa kambari ismetyti ir dar laidu isvedineti. Nors
neaisku kaip ji groja (muzika ir filmus)
Arba gal kas bande-turi Bose Acoustimas serija ?