Tema: Ats.: Gal kas turite paskaičiavę greitį?
Autorius: siGis
Data: 2012-10-01 15:17:58
Kitaip sakant - greitesi vienodu pagreiciu begalybe laiko, bet per ta
pacia begalybe laiko taip ir nepasieksi visiskai nebegalinio, o tik
300 000km/s greicio ir begalybe laiko jausi dirbtine trauka.

Kas galetu pasakyti kad tai samone. Nebent Einsteinas. Keista kad
nelabai kas pastebi kad tai nesamone.

"tarum"  parašė naujienų news:k4af94$7lv$1@trimpas.omnitel.net...

Na, tos teorijos kaip tik ir sako, kad pagreitį jausi begalybę laiko
ir
vistiek niekad šviesos greičio nepasieksi. Taigi tokiu principu
veikianti
dirbtinė gravitacija visad veiks.

"-[Mr.Green]-"  parašė naujienų

Kol...tol. Man ir įdomu, kiek tas kol...tol tęstųsi.
Teoriškai juk galima paskaičiuoti, nekreipiant dėmesio į visokias
teorijas.