Tema: Re: Quantum Levitation
Autorius: Vasaris
Data: 2011-10-29 00:44:01
"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message news:j8eesp$55k$1@trimpas.omnitel.net...
> tobish flux piningo nepasieksim kol nepatapsim type 1 civilizacija? Nelabai
> randu ryshio... kad kardashevo scailas mano zhiniomis rishamas prie
> suvartojamos (ar butu teisingiau, sugiabamos ishgaut) energijos kiekio, o ne
> galimu technologiju (civilizacijus sugebami naudoti fychersai labiau
> beletristika)..

kaip čia vienas kolega sakė - kriogeninis asfaltas pakainuoja... ir tam reikia kažkokios post-scarcity visuomenės... su kažkokia The Next Generation etika, psichologija, maksimomis.

> imho kad pastatyt tokia disono sfera uzhtenka turet fon neumano
> technologijas ir swarmai nanobotu be musu isikishimo ta dysono sfera per
> kelis shimtus meteliu patys pastatys (jei juos programuot ne recon'ui o
> butent, kad kiekvienas galetu pastatyt savo replika galinchia atskrist iki
> vietos x ir ten susijungt su ji pastachiusiu ir tuo, kuri jis pastatys:)...

Deja, deja. Yra žmogiškasis faktorius. Politika. Trumparegiškumas. [nepagrįsta] baimė. Sąvininkiškumas.
Trumpai tariant - ego. Nebūtinai sveikas. Dauguma ego - juk deformuoti, adaptyvūs.

> svarbu iskiepyt self destruction'a bad sectoriu atveju, bo kaip zhinia viena
> mazhyte mutacija pirmoj kartoj gali ishvirst I ivairias, ala 'kill all
> humans' linksmybes ntojoje kartoje;)

Džiną paleidai iš butelio - ir - amen! ;-)
Manai veltui bankai naudoja tokias pačias double-blind kodo audito procedūras, kaip ir medikai?... O čia DI...
Viešpatie (aš visiškai nereligingas, bet vis dėl to! - gal yra "stebinčių") saugok nuo tokių idėjų... Aš nieko prieš, bet pirma davai, paleidžiam Žemė v2.0 kur nors už tiek šviesmečių, kur tie droidai nesugalvos nuskrist. Tegu jie po to paspringsta visa materija ir energija savo smėlio dėžėj. All hail the virtualization! ;-D