Tema: Re: Quantum Levitation
Autorius: Toxis
Data: 2011-10-28 17:40:25
tobish flux piningo nepasieksim kol nepatapsim type 1 civilizacija? Nelabai
randu ryshio... kad kardashevo scailas mano zhiniomis rishamas prie
suvartojamos (ar butu teisingiau, sugiabamos ishgaut) energijos kiekio, o ne
galimu technologiju (civilizacijus sugebami naudoti fychersai labiau
beletristika)..
imho kad pastatyt tokia disono sfera uzhtenka turet fon neumano
technologijas ir swarmai nanobotu be musu isikishimo ta dysono sfera per
kelis shimtus meteliu patys pastatys (jei juos programuot ne recon'ui o
butent, kad kiekvienas galetu pastatyt savo replika galinchia atskrist iki
vietos x ir ten susijungt su ji pastachiusiu ir tuo, kuri jis pastatys:)...
svarbu iskiepyt self destruction'a bad sectoriu atveju, bo kaip zhinia viena
mazhyte mutacija pirmoj kartoj gali ishvirst I ivairias, ala 'kill all
humans' linksmybes ntojoje kartoje;)
"Vasaris"  wrote in message news:j8cc7h$squ$1@trimpas.omnitel.net...

Čainikams: http://en.wikipedia.org/wiki/Kardashev_scale