Tema: Re: CROSS:pasitikrinkit
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-07-15 09:33:31
na, iki shiol nieko..
tiesa pasakius kazhkas imete i pastebina sufeikinta (?) loga, kad pats team
poison, kurie ten su luzsecais ir ypach sabu gausiai edesi ir juos exposino
yra pachiu lulzdeco kurinys, smagus dezinformacijos skleidimo hoaxas...
Beja, http://www.wired.com/threatlevel/2011/07/manning-lamo-logs/ siulau
turint laiko paskaityt.. Maning-lamo logas (Maning tas vaikinukas kuris
wikileaks nutekino zhymiuosius apche shaudymus, diplomatu logus etc..
Lamas... Lamas imho yra shlykshtus, shlykshtus zhmogus, pasinaudojes
sutrikusiu vaikishchiu ieshkanchiu psichologines paramos.. Kazhkaip bishki
keistai jautiesi skaitydamas privatu zhmoniu pokalbi, bet ish jo man
asmenishkai Maningas pakilo akyse kaip reikalas, taip depresovas, taip
kankinamas belekiek psichologiniu problemu, bet protingas, nuoshirdus ir
tikintis zhmonija vaikis...)