Tema: Re: CROSS:pasitikrinkit
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-27 13:02:10
na, geras 50 dienu lulzsec'ai prievartavo interneta ir postino viska i savo
saita ir piratebay'u - chia galima pasizhiuret ar tavo informacija nera
nulykinta - kazhkur buvau rades saita kuris surinkes visas duombazes, net
tik lulzseco, bet ir kitu pavizdhiui kurvos korejiechio kuris sulauzhe
mtgox'a ir pan. Didzhioji dalis nulykintu paswordu saltinti, bet jei
passwordas buvo vaikishkas ji nubruteforsint paprasta. negana to, kazhkuris
lykas turejo dafiga lietuvishku adresu, kartu su feisbuko loginais
(lietuvishku, ash zhiurejau tiesiog pagal .lt pasto adresa, kiek galejo but
gmailiniu - neisivaizduoju:)... visokiu fajnulka15@one.lt ir pan :)
apskrytai be jokio encryptiono - textu...