Tema: Re: dainuoja shirdis..
Autorius: Kaksht
Data: 2011-03-23 21:04:28
Neegzpertas siame reikale nes fizika ir is univero jau primirsau, bet kaip Brian Cox sake kad jie iesko higso bozonu tam kad patvirtintu viena konstanta, tai manyciau kad paima eksprimentas, matavimus atlieka siokius tokius ir poto priveda teorija prie tu skaiciavimu rezultatu. Kitais atvejais atvirksciai gal. Nueik i univera pas koki fizikos destytoja ir klaustelk :) Arba 4chan'e /sci/ uzklausk, ten atsakys manau tikrai ;)