Tema: Re: dainuoja shirdis..
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-23 10:02:07
mhm, vakar dar apturejau mazha dzhiaugsmo valandele, zhiuriu kelinta diena
ttc paskaitas apie dar energy/dark matter (turiu savu priezhaschiu;) -
negana to, paskui atsivertes wiki skaichiau ir nuoshirdzhiai bandzhiau
suprast friedmano lygtis (kadangi ten aptarta ir wiki buvo skirtingos,
skaichiau, perkratinejau, kol galu gale supratau - blyn, ir kodel ash savo
laiku mokykloj per fizika galiniam suole fantastika skaitydavau, o ne
mokydavausi... ;)

man tik vienas dalykas (absoliuchiai tupas klausimas, bet vistiek:) niekaip
nesuprantamas, kaip jie tas lygtis ishveda. ar tai kazhkoks nuoseklus
procesas - (zhinom, kad, whatever, F=MA, tada zhinom, kad E=MC^2, tad ish
chia = kad M=E/C^2 reishkia F=E/C^2xA  (nesigilint ar teisingai sudalinau,
greichiausiai ne:)... ) ar kazhkaip ish kazhkur susija.. ish kur atsiranda
visokie8piG/3 - tai kazhkokie matavimai? bet imho chia teorine fizika, taigi
matavimu nelabai jokiu yra... Ish kur jie traukia ivairias konstantas:) Ir
kaip jie gauna kompleksishkas lygtis, ar tiesiog ishvedineja viena ish kito,
ar kazhkokiais stebejimais pareme, ar kaip? Ar tiesiog sumislyja, kad erdves
ishkrypimai:) plius visatos pletimasis tu gauni kazhkokia
konstanta+tankis?:)