Tema: Re: Saules sistema
Autorius: TuKas
Data: 2010-09-23 23:12:22
Ne tik vizualiai taip pamatyti nepavyks, bet net ir nufotografuoti nenaudojant siaurajuosčių filtrų.
Prieš porą metų bandžiau šį ūką fotografuoti. Ir nors fotoaparatas su pakeistu fitru prieš matricą,
kad praleistų platesnį spektrą, įtraukiant ir H-alfa liniją, vis tiek nuotraukoje išryškėja tik centrinė ryškesnė dalis.
O spalvų, tai žinoma su Hubble nuotrauka nėra ko nė lyginti :(