Tema: Re: Saules sistema
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-23 11:08:37
dekui labai!
Beja praktishkai atsakei ir i antra mano neishsakyta klausima, jei teisingai supratau, net jei ash skrischiau pro kokia crab nebula ar tuos pachius pillars of creation (erelio nebuloj (blyn, kaip lietuvishkai nebula:)) ash nematychiau (savo akim) tokiu vaizdu http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0f/CrabNebulaHubble.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/97/Stellar_spire_eagle_nebula.jpg
butent tokiu, su tokiom spalvom ir pan. nes shitos hublo nuotraukos yra padarytos ish matomo ir nematomo spektru kombinacijos?