Tema: Re: gal kam bus idomu
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-03-13 19:46:13
> va kodel man ir patinka labiau (deja .... nepatriotiska) rusiskas
> analitinis mentalitetas

Šlamšto yra prirašyta visomis kalbomis, tik turbūt ne visas skaitai…
Manipuliacijos skaičiais, deja, nėra jokia analitika. Gali patimti bet
kokį skaičių ir laisvai pasirenkamomis operacijomis ir konstantomis
gauti kokias nori išvadas, tik ką jos rodo?

> - labiau atviresnis ivairiapusiskam poziuriui i
> ta pacia tema, labiau visuminis o ne uzsiciklinantis viena disciplina
> ties teiginiu "tikra tik tai ka galiu paciupineti ir patikrinti"

Tai labai paprasta — jei kažko negali fiksuoti jokiomis priemonėmis,
tai yra tolygu to kažko nebuvimui, nes objektyvi realybė to kažko
yra visiškai neįtakojama.

Tikiuosi pats esi atviras Kalėdų senelio ir dantukų fėjos idėjai.

> stebina cia kai kuriu pasisakiusiu kategoriskumas visuotinai priimtu
> normu,

Na, jei nesupranti kas yra tikrasis skepticizmas ir kritinis mąstymas,
tai ką jau čia…
Beje, niekas gi nedraudžia ignoruoti visuotinai priimtas normas:
gal iš tiesų visuotinės traukos dėsnis tik fikcija. Nenori nušokti
nuo devynaukščio stogo?

 > zmogaus proto ir jutimo organu absoliutinimu.

Dažnai matau panašu teiginį, bet retai matau patį absoliutinimą.
Dažniausiai kaip tik priešingai: skeptikai žino, kokie netobuli yra
mūsų jutimo organai ir kaip lengvai juos galima apgauti.

ic
--
http://rimantas.com/