Tema: Re: Menulio fotografavimas
Autorius: Antanas Gerdaitis
Data: 2009-04-17 15:38:57
O tu matei koks išlaikymas? 1/250 tai čia ir griūdamas ryškų vaizdą pagausi.

Mėnulis labai šviesus objektas ir iš tiesų nereikia nieko ypatingo jį
nufotografuoti - ilgo telezoomo ir daug pikselių.

dagu kas daro su veidrodiniais objektyvais (800mm) ir dar uždeda daugiklius.
Gaunasi vos ne F11 tačiau mėnuliui užtenka.