Tema: Re: Problemsas: Kiauryme lenktoje detaleje
Autorius: Eex
Data: 2011-04-22 15:27:02
tai man cia deform labiau tiktu. o seip skyles turi issikraipyti. nes as gi
minejau, kad lenkiu po grezimo. lenkto begio niekas negrezia.
o pvz galetum palenkti begi pagal lanka, kaip kad imeciau parasolide? ta
prasme tiesiame begyje isgrezti kelias kiaurymes ir palenkti taip kaip tame
parasolide?

>>> http://www.youtube.com/watch?v=xlwaua5n-zw