Tema: Re: Problemsas: Kiauryme lenktoje detaleje
Autorius: =MS=
Data: 2011-04-22 11:47:05
Tai sakykim buna isgrezta skyle ir nori, kad po lenkimo skyle nebutu
deformuota ir islaikytu tuos pacius matmenis, kaip ir ant tiesaus begio?
Siaip ant SW lankstymo/sukimo/strech ir panasiai funkcija... vadinasi FLEX
http://www.youtube.com/watch?v=xlwaua5n-zw
http://www.youtube.com/watch?v=Jp6NEzYWwNU&feature=related
Ir jeigu bus paprastu budu padaryta skyle tai deformuosis kartu, bet galima
padaryti kad ir skyle nesideformuotu (del skyles reiks nupiesti cilindra ir
paskui su kita komanda isimti "mesos" ten kur kertasi begis su cilindru)