Tema: Re: priminkite prasau
Autorius: Juozas
Data: 2011-10-11 16:44:47
Be to firebug'as dar ir turi neblogų savo plugin'ų, t.y. pluginai
pluginui :). Pvz. YSlow rodo saito performance įvertinimą ir kt visokie.

Beje, ir jeigu teisingai pamenu, chrome tas įrankis iššoka kaip atskiras
langas (nors tiksliai nepamenu), o firebug labai patogu, kad langą
padalina horizontaliai ir taip dirbti labai paprasta.

Man atrodo (sorry jei klystu), tu kažkur minėjai, kad lyg nebandei
firebug'o, nu tai jomajo, jei visi aplinkai jį naudoja ir giria, tai kam
išradinėti dviratį, bent jau pabandyk ir nereiks klausyt nuomonių ;)