Tema: Re: priminkite prasau
Autorius: Juozas
Data: 2011-10-11 16:38:58
Apie greitį aš kalbu būtent to chrome įrankio, o ne pačio chrome. Po
firebug'o tikrai mėginau priprast, bet nu niekaip nepavyko, nes veikė
lėčiau ir ne taip patogiai.

O užsikrovimo greitis, tai kaip čia pasakius. Aš kai kompą įjungiu, tai
naršyklės kaip ir neišjungiu per visą laiką, tai didelės reikšmės
neteikiu tam.