Tema: Re: Kaip padaryti interaktyvų paveikslą su nuorodom?
Autorius: Maug Lee
Data: 2011-02-28 18:53:49
Aras wrote:
> Ačiū tau labai. Tą ir turėjau omeny. O jeigu žmogus žiūrėdamas pasididina
> ar pasimažina žiūrėjimo mastelį, tai neišsiklaipys vaizdas ir linkai?

žiūrint kokį didinimo algoritmą naudoja naršyklė. Jei „operinį“, tai ten
zoom'ina viską proporcingai; jei senovinį „mozilinį“ (tik tekstą) – kairys-
viršutinis kampas vis tiek liks vietoj. Tai kaip ir viskas gerai.
Bet manrods dabar jau visos naršyklės perėjo prie visuminio zūminimo, tai
problema manau atkrenta.
Čia teorija. O praktiškai vis tiek turėsi pats išsibandyti ant visų
naršyklių.

> Ir
> dar, ar dviem stulpeliais čia įmanoma padaryti? T.y., kad vienoje eilutėje
> būtų iki 6 nuorodų? Kiek suvokiu, tai taip, nes su top ir left užsiduodu
> koordinatę nuo paveikslo krašto, o su width ir heigth užsiduodu langelio
> dydį. Teisingai?

taip

> Ar galėtum man parašyti, kaip turėtų atrodyti php faile eilutės, kad
> susijungtų viskas į krūvą?

tai anam mano laiške beveik viskas copy/paste – tik galimus mistaipus
išsigaudyk, teisingas pozicijas susirašyk.
Kaip tavo php variklis organizuotas, neįsivaizduoju. Bet HTML'ą rašai prie
HTML'o, o CSS'ą – prie CSS'o ir pataps viskas „krūvoj“ :)

Duotum kokį linką į savo bandymų poligoną, tai pakoreguotume tave su kliūška
:)

--
M.Lee