Tema: Re: Statistikos pluginas Wordpressui
Autorius: alias
Data: 2011-02-20 23:52:10
Labai negražus Wassup kodas. Kad ir kokie greiti būtų mūsų 'dedikuoti' --
man širdis verkia, kada tiek daug kodo vykdoma kiekvieno puslapio
užsikrovimo metu.

PHP nėra kompiliuojamas, viskam turi būti riba. Nedrįsčiau Wassup (ar bet
kokio kito standalone ar plugin formos statistikos įrankio) kabinti ant
puslapio su daugiau nei 1000 unikalių per dieną -- bet tada, iš kitos pusės,
kam reikalinga 'live' ar bet kokia kitokia 'nuodugni' statistika, jei pas
tave mažiau nei 1000 unikalių per dieną -- gal visgi tą leisti tą darbą
atlikti trečiai šaliai, kuri yra tam sukurta?

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе