Tema: Re: PHP framework'ai. Ka rinktis?
Autorius: Saulius
Data: 2011-02-05 21:13:03
As kazkada ziurinejau frameworku. Pabandziau keleta, Zendo kazko labiausiai
lipo ir pasilikau prie jo - dabar darbe viskas ZF ir uz jo ismanyma pinigu
kazkiek moka (cia as apie UK kalbu, nezinau kaip ten Lietuvoj). Vienas
kriterijus padejes apsisprest (po to, kad jis man ir siaip patiko ir dar
pinigu prasme geras daikciukas) - uz jo sedi Zend, o jie kaip ir yra PHP
zmones - galima but daugmaz ramiam, kad nebus dar viena "susiradau pana,
neturiu laiko ir sito frameworko nebevystau, sorry" istorija. Be to jie ir
dokumentacija tokia visai pusetina turi

Saulius