Tema: Re: WP pluginas
Autorius: FX
Data: 2011-02-02 15:24:13
Dar egzistuoja toks daiktas kaip Excerpt...

FX

"Rimantas Liubertas"  wrote in message

> Nekuriant naujos temos.
> Į kategoriją sudėjau įrašus. Man juos puslapyje visus ir rodo.
> Išplėstus. Gaunasi, kad iki paskutinio į apačią ilgai "važiuoju". Čia
> temos bėda, ar wp? Užveskite bent ant kelio, dabar net nežinau nuo ko
> pradėt googla klausti.
> Ačiū.

Settings->Reading gali nurodyti kiek įrašų rodyti įrašų puslapyje, tai
viena.

Antra, pačiame poste gali atskirti dalį kurią rodyti. Standartinis WP
redaktorius turi mygtuką "Insert more tag (Alt+Shift+T)", HTML režime
jis vadinasi "more", arba tiesiog gali įrašyti <!--more--> (nepalik
tarpų tarp "more" ir "-".
Įraše nuo tos vietos neberodys turinio, bus tik nuoroda "Continue reading".

ic
--
http://rimantas.com/