Tema: Re: OT: del atsiskaitymo uz www
Autorius: Levas
Data: 2010-11-16 17:35:40
normalus patentscikai dirba normalu darba ir jam nereikia moketi jokiu papildomu sodros mokesciu, tik 72. Ir tai tik nuo siu metu. Jei esi be nuolatinio darbo, kaip priveligijuotas bedarbis taip ar anaip vistiek privalai moketi _TA_ sodra, nebent esi isiregistraves i badarbiu birza. Todel apie tuos tukstancius sodrai neciulbekit. O ruoskit savo pinigines.

--
Bye, Levas