Tema: Re: OT: del atsiskaitymo uz www
Autorius: Quicker
Data: 2010-11-16 12:56:47
Jei matau, kad "uzsakovas" renkasi atsizvelgdamas i kaina as jam pats
pasiulysiu eiti pas studenta dirbanti uz pigiau ar uz maista.

O as abiem atvejais gausiu ta 1000Lt, nes uzsakovui pakelsiu kaina tiek,
kad i rankas gauciau ta 1000, kurio man reikia uz atlikta darba. Taigi
man asmeniskai nebus jokio skirtumo ar autorine ar patentas tik tiek,
kad vargo daugiau su patentu.

Aisku, cia situacija labai jau subjektyvi ir kiekvienas renkasi pagal
tai kaip jam patogiau/naudingiau ir t.t. Tu sneki apie tai kaip tu
pirktum, o as apie tai kaip as parduociau, suprantama, kad isvados
skirtingos :)