Tema: Re: Gal galite padeti?
Autorius: vist
Data: 2010-01-14 22:07:04
On Sat, 2 Jan 2010 17:27:54 +0200, "Sigitas" <sigbart@takas.lt> wrote:

>Aš nenoriu, kad kuo daugiau matytų... tai pusl. giminaičiams... ir filmukas
>tai apie 120MB mpeg ir windowsinis playeris puikiai jį rodo su garsu tiek
>tiesiogiai failą paleidus tiek per www(tik reikia palaukti kol kažkiek
>užsikrauna, nes sukasi filmukas apie 2,2min).
O tu nemastai kad kiekvienas kompe naudoja skirtingus playerius, kad
interneto greitis pas visus irgi skiriasi, kad nevisi naudoja Firefox,
yra dar kruva browseriu.
Tu savo problema nori spresti "per sikna": tau geri smones pataria
kaip tai padaryti paprasciausiu ir teisingiausiu budu o tu visvien
uzsispyres savo darai. Kam tada klausti ir prasyti pagalbos?