Tema: Re: Gal galite padeti?
Autorius: Juozas
Data: 2010-01-02 17:09:02
Quick Time yra MACinė technologija, tai MACams turėtų rodyt su
mažiausiai problemų. Aš nenaudoju windows media playerio, bet firefox
sako, kad jam reik quick time playerio kompe. Abejoju (gal klystu?) ar
windows media playeris galėtų rodyt quick time filmukus.

Sakau, jei nori, kad kuo daugiau matytų video, tai reik naudoti flashinį
sprendimą. Kad ir mano pasiūlytas FlowPlayer, ar koks kitas, gal kas ką
pasiūlyti gali.