Tema: Re: 50% nuolaida, www.serveris.lt
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-09-18 13:38:59
kame kazin? NG? su ~50 nariu, kuriu ~20 permete i oposuma,
nes anies nemoka savo jumlu susitvarkyt? :D tiesiog man jokiu
problemu su jais nekyla, ir net nekyla noras begt kazkur del kai-
nos, tai ir pakomentuoju visokius kitu hosteriu "neribotus" pasiu-
lymus, ar paaiskinimus, kad "jei klientui kyla klausimu, tai man
JAU neapsimoka su juo dirbt ir siunciu tokius toliau (c) arturas"

--
www.newsgroups.lt