Tema: Re: Keletas simple klausimø apie full HD kameras
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-10-02 20:45:22
tai, kad hfs10 jau turi 24p, o softas tai visi nauji profesionalus nle,
zinoma galima imti ir koki corel/magix/pinnacle editoriu bet asmeniskai
man labai nepatiko kai pabandziau po premiero cs4. Jei kompiuteris ne
jaunuolis teks naudoti proxy (mazesnes rez tarpini video). Daugiau ir
greiciau naudingos informacijos sita tema turetum gauti cia:
www.kinomanai.lt
P.S. jei jau 24P filmuosi, gal sakau ir dof adaptoriaus noresi, jie irgi
dabar "ant bangos" :) http://jag35.com/products.html (sitie kaina/kokybe
geriausi).