Tema: Re:Keletas simple klausimų apie full HD kameras
Autorius: shmikis
Data: 2009-10-01 21:13:49
kaip is photo groupso tai per daug pats uz megapikselius :)
vien tai, kad HD tai dar nereiskia, kad tai is karto geris. yra kiseniniu
hd su telefonu lygio optika aparatu, kurie parsiduoda nes ant ju parasyta
hd. o ir paprasti namu kompai ir duomenu saugojimas dar nepazenge tiek,
kad avchd butu galima draugems ar mociutems pirkti. o apie tai ir buvo
klausimas.
as ne pries hd, tik man paciam buvo kiek netiketi reikalavimai
processingui ir saugojimui video failu.