Tema: Re: Ieškoma pusiau profesionali kamera
Autorius: ig
Data: 2014-06-12 13:42:07
Vaizdeliai skirtusi stipriai, geriau nemaisyti. Nors... jei tik
pazaidimui, tai gali beleka su belekuo maisyt :)

Jei nori filmuoti megejiskus filmus ir mokytis sviesa statyti, tai
sakyciau TIK filmuojantis DSLR, o jei sporta aisku video kamera.

Zodziu nesuderinama :) Tegu iki galo apsisprendzia ko nori.

Bendrai labiau balsuociau uz DSLR, video kamera tik jei reikia labai
dinamiskus dalykus dalykus kuriu negali rezisuot, pasiruost, parepetuot.
ty. ta pacia sporto dokumentika sunkiai sugaudysi. Bet jei darysi
suvaidintas sporto scenas, tai su fotiku padarysi zymiai graziau nei su
video kamera. Video kamera dar geriau, kai reikia valandomis filmuoti,
t.y. rengini kazkoki non-stop ar pan.