Tema: Re: Ieškoma pusiau profesionali kamera
Autorius: useris
Data: 2014-06-12 12:17:40
Nei aš, nei jis nelabai nusimanom apie kameras, aš kažkiek apie veidrodinius
fotikus tik.
Jis nori filmuoti mėgėjiškus filmukus, sporto varžybas ir pan. Nori išmokti
naudotis geresne technika, anksčiau viską buitine kameryte darydavo.

Dabar jis galvoja, ar pirkti šią:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/jvc-gy-hd111e-hd-camcorder-pal-17099235.html