Tema: Re: video redagavimas adobe premiere cs4
Autorius: remigijus
Data: 2012-07-05 22:55:01
va, sunkiausia iskirpti butent aplink smulkias detales, plaukus. fona
susisvietem, gal ne idealiai bet arti to, seseliu nera.
reikes susipazinti su after effects.
o dar idomu, ar realiai geriau kerpa Ultra key (naujausiame Premiere),
lyginant su Chroma key?

"jurgis"  wrote in message news:jt3b65$luj$1@trimpas.omnitel.net...

Geriausiai mano galva kerpa adobe after effektai - ten toks pluginas yra
Keying. Premjeras irgi turi kirpimo plugina, bet su juo nieko padoraus man
gauti nepavyko -
net prie gero apsvietimo kazkaip nekokybiskai kerpa.

O siaip esminis momentas iskirpinejant - apsvietimas. Reik vienodai
ssuviesti fona, kad nebutu seseliu. Taip pat reik ziureti kad nebutu zalios
ar artimos zaliai spalvos,
problematiska iskirpineti visokias smulkias detales plaukus, blizgancius
daiktus...

P.S. rekomenduociau vengti naudoti greenscreena (ar bluescreena), o iskarto
filmuoti tikroje aplinkoje, prie tikro fono, nes labai krenta kokybe, kompas
apkraunamas,
atsiranda visokiu montavimo bedu, ypac jei filmuota dviem - trim kamerom,
jei yra zuminama, jei daug medziagos ir filmuota HD, vienzo knisalyne.